وجیزه

دست نوشته های یک سایبر ژورنالیست

وجیزه

دست نوشته های یک سایبر ژورنالیست

وجیزه

وبگاه شخصی محسن رضائی



وجیزه:کلام مختصر و مفید
-------------------------------
سخن باید مختصر و مفید باشد
از "جان برآید و بر "جان" بشیند




سایبر ژورنالیست:
«روزنامه نگار اینترنتی»
vajizeh.ir

https://twitter.com/Rezaei_Asl

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ما«در عمل»عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ

سایت "ره بر" کمپینی با نام "من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم" را راه اندازی کرده و دعوت کرده که هرکسی طرح و تصویری داره ارسال کنه.

من هم به این موضوع  فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که فقط نباید این کار در حد یک شعار باشه!

به این تیجه رسیدم که  در حد خودم به این شعار جامعه عمل بپوشونم ، و واقعاً این شعار رو عملیاتی کنم و اقدامم ، فقط یک تصویر و یک طرح نباشه!

خب از اونجایی که خودم هم در شبکه های موبایلی حضور دارم و مطلع هستم که مثلاً "وایبر" ، " واتس آپ" و " اینستاگرام"  مستقیم  وابسته به صهیونیستها  هست عزمم رو جزم کردم و با حرکتی قصد دارم از همه این شبکه بیام بیرون و به اندازه خودم در این راه؛ این شعار رو عملی کنم ، امیدوارم که تمام دوستانم هم به این امر مبادرت کنند و مشت محکمی بر دهان اسراییل بزنند، 

در ضمن فراموش هم نمیکنیم که همین چند وقت پیش بود که تحریمهای کالاهای صهیونیستی داشت ، کمر اسراییل رو می شکست که وزیر اقتصاد اسرائیل در خبری گفت: «وایبر» پاسخی به جنبش «تحریم کالای اسرائیلی» بود! ، از طرفی هم که خب میدونید که مالک"واتس آپ و اینستاگرام" هم «مارک زاکربرگ» هستش، کسی که مالک فیس بوک (منابع: 1 2  3) این زاکر برگ هم تأثیرگذارترین یهودی دنیاست(اطلاعات بیشتر) به این نتیجه رسیدم که دیگه باید حتماً ی کاری کرد!


با همه مزایایی که این شبکه ها برام داشتن و به نوعی هم کارم رو راه مینداختند و  بدنبال وطنی این برنامه ها گشتم و جایگزین هم پیدا کردم، مثلاً بجای "وایبر" و "واتس آپ"  پیشنهاد میکنم "بیسفون" و "ساینا" رو نصب کنید و بجای" اینستاگرام" از "لنزور" استفاده کنید، مطمئناً مشکلات و ضعفهایی دارند ولی طبیعی هستش و مطمئناً با حمایتهای ما نقصهای این برنامه ها هم رفع میشه و با ورژنها و به روزسانی های جدید به قوت به کارشون ادامه میدن! فقط کافیه ما خودمون ازشون حمایت کنیم.

این هم شماره من (09388789900) اگر خواستید در بیسفون به "کمپین مبارزه با اسراییل" و دیگر گروه ها بپیوندید شماره ام رو ذخیره کنید! 

منتظرتون هستم 






این هم شعار ما:


ما غیر از خدا کسی را نداریم 

                                     و 

                                          ما «در عمل» عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم


اگر عزیزان نظری هم دارند همینجا اعلام بفرمایند با سپاس



--------------------------------------

جهت دانلود کلیک کنید: بیسفون  لنزور  ساینا 


نظرات  (۱)

  • رهگذر بی جناح و حذب

  • واقعا به عمل حرف بر آید به سخندانی نیست؛

    متاسفانه این شبکه ها همه گیر شده؛ ای کاش همه استفاده مثبت کنند.

    متاسفانه فرهنگ استفاده هم بلد نیستیم. فکر می کنیم منزل خاله است، هر چه داریم به اشتراک می گذاریم

    فقط سرگرمی .... وقت تلف کردن و در آخر کمک به صهیونیسم

    بعد هم همه شعار می دهند که ما عاشق مبارزه با صهیونسیم هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی