وجیزه

دست نوشته های یک سایبر ژورنالیست

وجیزه

دست نوشته های یک سایبر ژورنالیست

وجیزه

وبگاه شخصی محسن رضائی



وجیزه:کلام مختصر و مفید
-------------------------------
سخن باید مختصر و مفید باشد
از "جان برآید و بر "جان" بشیند




سایبر ژورنالیست:
«روزنامه نگار اینترنتی»
vajizeh.ir

https://twitter.com/Rezaei_Asl

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

روز گذشته برای دومین بار شاهد موضع قاطعانه آیت‌الله حسینی‌همدانی امام‌جمعه کرج در برابر مقامات ارشد استانداری در خصوص فتنه بودیم.

سخنانی که امام جمعه کرج به صراحت از استاندار و معاونانش خواست تا مواضع خود را از فتنه گران سال۸۸ اعلام نمایند، و این درحالی است که سکوت این مسئولین همچنان ادامه دارد.

طهایی از مسؤولان دولت‌های هاشمی،خاتمی و احمدی نژاد و از مدیران ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بوده است،ویدر انتخابات سال ۱۳۸۸ رییس ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در استان همدان بود که در ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ طی مصاحبه ای با خبرگزاری مهر ادعا کرده بود: «نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که ” موسوی ” پیروز رقابت‌های انتخاباتی است. پیروزی ما قطعی است و شاخص‌های آماری نیز همین را نشان می‌دهد.»

روزگذشته ۲۲ خرداد آیت‌الله حسینی‌همدانی در نمازجمعه کرج با اشاره به تحرک فتنه‌گران در استان البرز اظهار داشت: فتنه‌گران همچنان در استان البرز جولان می‌دهند و عزل  و نصب‌های خود را انجام می‌دهند.

تحرکاتی که این روزها در حوزه برخی مسئولیت‌های دولتی در استان البرز شاهد آن هستیم در حول محور برخی جریانات منتصب به فتنه۸۸ بوده لذا مواضع صریح امام جمعه کرج حاکی از آن است، این اقدامات بدون ارتباط با مواضع استاندار البرز در خصوص فتنه۸۸ نبوده و بطور مستقیم از تریبون نماز جمعه کرج این موضوع را پیگیری می نماید.

این درحالی است که آیت‌الله حسینی‌همدانی هفته گذشته(۱۵ خرداد) نیز بطور جدّی خواستار اعلام موضع استاندار البرز و معاونانش شد و اظهار داشت: “در داخل استان به عده‌ای تذکر می‌دهم که فاصله خود را با فتنه حفظ کنند. به استاندار و معاونانش با صراحت توصیه می‌کنم که موضع خود را نسبت به فتنه اعلام کنند. من به اندازه سر سوزنی در مسئله فتنه با هیچ‌کس مداهنه ندارم.”

آخرین سخنان  طهایی در خصوص فتنه ۸۸ گفتگوی او با خبرنگار تسنیم قبل از ورودش به استان البرز بود؛ وی در پاسخ به این پرسش که دیدگاه شما در مورد فتنه ۸۸ چیست، اظهار کرده بود: ” انشاالله بعد از استقرار فرصت برای صحبت در مورد این موضوع وجود دارد و پاسخ این سئوال مردم عزیز البرز را خواهم داد.

اکنون بعد از گذشت یکسال استاندار البرز و معاونانش همچنان در سکوت کامل به سر برده و موضع خود را در قبال جریان فتنه ۸۸ ابراز نمی دارد و این درحالی است که طبق اظهارات نماینده ولی فقیه در استان البرز، عزل و نصب‌های این دستگاه دولتی منتصب به فتنه‌گران۸۸ می باشد.

هشدارهای جدّی و بی‌پرده آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در هفته های اخیر موجب مطالبه گری مردم شده و این درحالی است که سکوت استاندار البرز و معاونانش در خصوص فتنه ۸۸ صحه بر این امر می گذارد که ،در اصل  فتنه۸۸ را  “فتنه نمی دانند”؟! آیا این سکوت شکسته خواهد شد؟.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی